Gdy Dolce & Gabbana spotyka się z Grą o tron

iperfumy.pl  |  14. 12. 2017  |  Dodaj komentarz

gwiazdy

Producenci markowych perfum od dziesięcioleci wykorzystują w swoich reklamach znane postacie. Rozpoczęta niedawno kampania Dolce & Gabbana „The One“ jest jednak prawdziwym strzałem w dziesiątkę. Tegorocznej jesieni Kit Harington i Emilia Clarke, dwie najważniejsze postacie wyprodukowanego przez HBO serialu Gra o tron, zabłysnęły w serii spotów reklamowych marki Dolce & Gabbana. Reklamy są radosne i pełne życia, zgodnie z tradycją słynnej marki modowej.

Idealne zgranie w czasie nadaje jednak tej kampanii nowy wymiar. Serce niejednego fana drgnęło, gdy w finale siódmego sezonu Gry o tron (nadawanym w sierpniu 2017), namiętna i romantyczna scena połączyła dwie postacie, znane widzom jako Jon Snow i Daenerys Targaryen. Scena ta zaintrygowała miłośników serialu na całym świecie, pojawiło się wiele teorii, a wszyscy niecierpliwie oczekują kolejnych odcinków, które pojawią się na ekranach najwcześniej pod koniec 2018 roku. Kampania reklamowa jest swoistym prezentem dla fanów, którzy zaraz po zakończeniu siódmego sezonu mogą znowu zobaczyć swoich ulubieńców. Oprócz tego, że te dwie gwiazdy należą do grona najpopularniejszych współczesnych aktorów, także nazwa zapachu „The One“ („wybrany“ lub „wybrana“) idealnie pasuje do roli, którą odgrywają w serialu.

Reklamy z udziałem obojga aktorów odgrywają się na ulicach Neapolu, gdzie śpiewają oni, tańczą i jedzą razem z mieszkańcami. Otoczeni muzyką w promieniach słońca rozkoszują się bajeczną atmosferą włoskiego popołudnia. Celem kampanii jest wywołanie wrażenia, że mieszkańcy chcą się wkupić w łaski każdego z aktorów. Pomimo, iż środowisko jest tu inne, idea pozostaje identyczna jak w serialu: bohaterowie odgrywają tu centralną rolę „wybrańców“.

Marka Dolce & Gabbana udowodniła, że potrafi kręcić trafne i ponadczasowe spoty reklamowe. W roku 2001 projektanci wprowadzili na rynek serię jasnych i iskrzących zapachów pod nazwą „Light Blue“, które doczekały się także wersji męskiej w postaci wody kolońskiej, wprowadzonej na rynek w roku 2008. Do dziś jest ona jednym z najpopularniejszych i najlepiej sprzedających się zapachów. Produkt zawdzięcza w dużej mierze swoje powodzenie seksownej kampanii reklamowej kręconej na wyspie Capri, z opalonymi modelkami ubranymi w białe stroje kąpielowe. To właśnie śródziemnomorskiemu charakterowi samego zapachu oraz towarzyszącej mu kampanii przypisuje się bezprecedensowy sukces tych perfum.

Wydaje się, że powodzenie serii „The One“ jest również przesądzone. Połączenie bardzo już popularnego zapachu ze znanymi aktorami ma ogromny potencjał. Ponieważ współpraca dopiero się rozpoczyna, fani żarliwie dyskutują o tym, jak będzie przebiegać cała kampania i czy gwiazdy pojawią się też we wspólnej reklamie.

Zapach dla mężczyzn „The One for Men“

Zanurz się w aromatycznym świecie „The One for Men“ i daj się ponieść pełnej nucie zapachowej tej popularnej wody kolońskiej. Głowę tworzą tony grejpfruta, kolendry i bazylii, które przechodzą w korzenny aromat kardamonu i imbiru. Bazę stanowią nuty tytoniu i drzewa cedrowego.

Dolce GabbanaŻródło: Dolce & Gabbana Facebook page

Zapach „The One“ dla kobiet

Zapach „The One“ dla kobiet to mieszanka bogatych aromatów bergamotki i mandarynki, połączonych z soczystym liczi i brzoskwinią, które rozwijają się w tony białych lilii. Serce i bazę przepełnia zapach wanilii i bursztynu, zrównoważony piżmową nutą.

Dolce GabbanaŻródło: Dolce & Gabbana Facebook page  

Okres świąteczny zbliża się nieubłaganie, a wybór prezentu jest z każdym rokiem coraz trudniejszy. Może więc uradować fana serialu „Gra o tron“ zestawem podarunkowym „The One“? Zestaw podarunkowy dla mężczyzn zawiera wodę kolońską, balsam po goleniu i żel pod prysznic. Uśmiech na twarzy ukochanej, która także uwielbia „Grę o tron“, na pewno wywoła zestaw upominkowy dla kobiet, zawierający perfumy „The One“, balsam do ciała i żel pod prysznic.

Powiązane produkty

Komentarze

0 komentarzy

Skomentuj artykuł
Imię: Twój e-mail (nie będzie wyświetlony):
Komentarz:
Imię: Twój e-mail (nie będzie wyświetlony):
Komentarz:

Podobne artykuły

Kim jest Hugo i dlaczego to Boss

Kim jest Hugo i dlaczego to Boss

Dawna szwalnia produkująca mundury, którą po pierwszej wojnie światowej założył Hugo Boss, zaczęła się przekształcać w markę modową z prawdziwego ...

Cały artykuł

Calvin Klein i prawdziwy boom zapachów unisex

Calvin Klein i prawdziwy boom zapachów unisex

Moda od zawsze była środkiem komunikacji między jednostką a społeczeństwem. Wyrażała jej pozycję, rolę, osobowość, a także nastrój i poglądy. Gdy w ...

Cały artykuł